האתר הישראלי על פיברומיאלגיה וגואיפנזין

ברוכים הבאים לאתר הישראלי על פיברומיאלגיה וגואיפנזין

פיברומיאלגיה, איננה מחלה חדשה או נדירה, אולם לעתים קרובות היא מאובחנת באופן שגוי, או שאינה מאובחנת כלל.
זו קבוצת תסמינים מחלישים ומגבילים הקשורים זה לזה, שבמהלך עשורים רבים כונו בשמות שונים. על פי סטטיסטיקות , בערך חמישה אחוזים מאוכלוסיית ארה"ב סובלת מפיברומיאלגיה. אין בדיקות ספציפיות ה"מוכיחות" את קיומה, למרות שמחלה הוכרה על ידי ארגון הבריאות העולמי כמחלה שרירה וקיימת כבר לפני שנים.
כדי להגיע לאבחנה רופאים צריכים להתבסס על תהליך ארוך של שלילת תסמינים באמצעות בדיקות רפואיות שונות. הבדיקות עשויות לשלול את קיומן של מחלות או בעיות רפואיות בעלי תסמינים דומים, אולם גם כיום רופאים ממהרים להיפטר מהחולים לעתים קרובות בטענה שהם מדוכאים וסובלים מתסמינים פסיכוסומטיים. ההיסטוריה הרפואית מלאה בסיפורים על מחלות אמיתיות הניתנות לטיפול, שבתחילה נטען שהן דמיונות היסטריים.
המחלה קיימת. אין לה ריפוי. אולם, כמו סוכרת ומחלות כרוניות אחרות ניתן לטפל בה ולהתמודד אתה.

אתר זה מביא מידע בעברית על פיברומיאלגיה ופרוטוקול הטיפול בתרופה גואיפנזין , טיפול שנמצא על ידי ד"ר פול סט. אמאנד, רופא אנדוקרינולוג ופרופסור לרפואה באוניברסיטת UCLA בארצות הברית, חולה פיברומיאלגיה בעצמו, המטפל מזה למעלה מארבעים שנה בחולי פיברומיאלגיה.
ד"ר פול סט. אמאנד, פרופסור לרפואה ואנדוקרינולוגיה באוניברסיטת UCLA, ורופאים רבים אחרים בארה"ב טיפלו עד כה בהצלחה באלפי חולי פיברומיאלגיה על ידי שימוש בגואיפנזין, תרופה ותיקה, לא יקרה, עם שימושים חדשים.

הבהרה חשובה

התכנים שבאתר אינם מהווים תחליף לייעוץ מקצועי
המידע באתר זה הנו אינפורמטיבי בלבד ומובא לצורכי מידע בלבד. המידע המופיע באתר אינו משמש כאבחון או ייעוץ רפואי, או כתחליף לטיפול רפואי כלשהו, או לבדיקה וייעוץ אצל רופא מוסמך, ואינו מהווה, בשום אופן, בדיקה, אבחנה, ייעוץ, חוות דעת, המלצה, או טיפול רפואי.
אין ליישם ואין לפעול על פי המידע המפורסם באתר זה, מבלי להיוועץ קודם לכן עם רופא מוסמך.
השימוש במידע המפורסם באתר זה, או הסתמכות על תוכנו, מבלי להיוועץ קודם לכן ברופא מוסמך כאמור, הנו על אחריותם הבלעדית והמלאה של המשתמשים.

חלק מהתכנים באתר מבטאים אסכולה טיפולית מסוימת או דעה אישית של הכותב בלבד.

כל טיפול רפואי יש לקחת אך ורק באישור ולאחר התייעצות עם רופא !
התייעצו עם הרופא שלכם בנוגע לכל בעיה או שאלה רפואית.

איננו עונים על בקשות פניות או שאלות הדורשות הדרכה או ייעוץ